1.Przekręt 9/10
2.Porachunki 8/10
3.Hire: Star 6/10
4.Rock'N'Rolla 6/10
5.Revolver 5/10
6.Rejs w nieznane 1/10
1. Revolver - 8+/10
2. Przekręt - 8+/10
3. Porachunki - 8+/10
4. Rock'N'Rolla - 8+/10
"+" znaczy, że Ulubiony.
W planach: Sherlock Holmes, Lobo, Gamekeeper, The.
Aktualizacja:
1. Revolver - 8+/10
2. Przekręt - 8+/10
3. Porachunki - 8+/10
4. Rock'N'Rolla - 8+/10
5. Sherlock Holmes - 5/10
6. Rejs w nieznane - 4/10
1. Sherlock Holmes 10/10
2. Porachunki 9/10
3. Przekręt 9/10
4. Rock'N'Rolla 7/10
Po Sherlocku stwierdziłem, że muszę koniecznie nadrobić zaległości i obejrzeć jego pozostałe filmy, nawet jeśli są słabsze ;)
1. Porachunki – 9/10
2. Przekręt – 9/10
3. Rock’N'Rolla – 7/10
4. Revolver – 6/10
5. Sherlock Holmes – 5/10
1. Przekręt 10/10 *
2. Porachunki 10/10 *
3. Rock'n'Rolla 9/10 *
4. Revolver 7/10
* - ulubione
Pozdrawiam
1. Snatch
2. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
3. RocknRolla
4. Revolver
5. Sherlock Holmes
6. Swept Away
1. Przekręt (10/10)
2. Porachunki (9/10)
3. Sherlock Holmes (9/10)
4. Rock'N'Rolla (9/10)
5. Revolver (6/10)
1. Przekręt - 9/10
2. Sherlock Holmes - 8/10
3. Rock'N'Rolla - 8/10
4. The Hire: Star - 8/10
5. Revolver - 6/10
1. Snatch - 8+/10
2. Lock, Stock And Two Smoking Barrels - 8/10
3. Rock'N'Rolla - 8/10
4. Sherlock Holmes - 6/10
5. Revolver - 6/10
1. Przekręt - 8/10
2. Porachunki - 7/10
3. Sherlock Holmes - 7/10
4. Rock'N'Rolla - 6/10
5. Revolver - 5/10
6. Rejs w nieznane - 1/10
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Przekręt 7,55 42
2 Porachunki 7,54 35
3 Sherlock Holmes 6,38 32
4 Rock'N'Rolla 5,87 23
5 Revolver 5,59 22
6 Rejs w nieznane 3,60 5
Krótkometrażowe:
Star 7,00 5
hahahaha :D nie no to mnie zmiażdżyło, na prawdę dobre! Może i ambitne filmy, Twórców światowej klasy jak Kubrick, Leone, czy Kurosawa Alternatywny Top docenia, ale rozrywki na wysokim poziomie jaką tworzy np. Ritchie, czy Nolan, to już nie bardzo.. A to tylko świadczy o tym, że na kinie to się za bardzo nie znają, tylko rżną krytyków. Jestem ciekaw jakie noty zbierze słynna seria Evil Dead Sama Raimiego, która w końcu zrewolucjonizowała gatunek gore.
Nie rozumiesz idei alternatywnego topu i w jej miejsce wstawiasz własne wymysły - uzmysłów sobie, że najeżdżając na tę ideę, najeżdżasz tylko na samego siebie i tych, którzy myślą tak jak ty. Bo to ty i tobie podobni są jej twórcami.
Stanislaw_monter ma trochę racji. Alternatywny top jest: niereprezentatywny (i to bardzo), biorą w nim udział Trolle, lub produkty Trollopochodne np. powyższy Garret (w załączniku przesyłam dowód w postaci 1/10 dla "Szeregowca Rayana"), razi specyfika oceniania niektórych członków tej grupy, oparta na systemie - film z USA - 1 od oceny, film europejski lub azjatycki +2. Chyba zajmę się inicjatywą "Alternatywny dla Alternatywnego topu top."
Co do pisowni to racja.
Przyznaję, że kiedy pisałem posta powyżej nie byłem zanadto zaznajomiony z tą całą inicjatywą "alternatywnego topu". Nadal jednak uważam, że jest ona mało reprezentatywna, co jednak niekoniecznie stanowi wadę. Myślę, że wiesz co mam na myśli :)
Jeżeli idzie o "Listę Schindlera" - prowadziłem już tyle dyskusji na temat tego filmu, optując za wersją, że to film bardzo dobry, w moim mniemaniu lepszy od "Pianisty" (tak wiem, że bardziej zaawansowani oglądacze się nie zgadzają), że może nie będę zaczynał następnej. To w końcu nie to forum i jak znam życie, koniec końców i tak każdy z nas pozostałby przy swoim stanowisku :)
pzdr.
Ps. Przeprosiny w stronę Garreta do którego odniosłem się bezpośrednio w poście z czerwca.
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Porachunki (1998) 7,62 53
2 Przekręt (2000) 7,42 65
3 Sherlock Holmes (2009) 6,21 58
4 Rock'N'Rolla (2008) 5,86 37
5 Sherlock Holmes: Gra cieni (2011) 5,56 36
6 Revolver (2005) 5,25 36
7 Rejs w nieznane (2002) 2,90 10
Krótkometrażowe:
Star (2001) 6,56 9
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Porachunki (1998) 7,61 66
2 Przekręt (2000) 7,37 82
3 Sherlock Holmes (2009) 6,16 75
4 Rock'N'Rolla (2008) 5,77 47
5 Sherlock Holmes: Gra cieni (2011) 5,48 54
6 Revolver (2005) 5,29 41
7 Rejs w nieznane (2002) 2,90 10
Krótkometrażowe:
Star (2001) 6,00 14
1. Snatch. - 8/10
2. Rock'N'Rolla - 8/10
3. Lock, Stock and Two Smoking Barrels - 7/10
4. Revolver - 6/10
5. Sherlock Holmes - 5/10
Gość ma świetny styl, a gatunek, w którym tworzy filmy wyniósł na salony. Szkoda tylko, że marnuje się w takich komercyjnych produkcjach jak Sherlock Holmes, mimo to i tak udało mu się przetransportować tam trochę jego stylu.
Sherlock rzeczywiście słabiutki, a Revolver to przykład że to nie reżyser tylko od komedii kryminalnych(które są świetne) i rzeczywiście ma swój genialny styl.
1. Przekręt 8/10
2. Porachunki 8/10
3. Revolver 6/10
4. Rejs w nieznane 5/10
5. Sherlock Holmes 5/10
6. Rock'N Rolla 4/10
___________________
Star 8/10
1. Porachunki 10/10
2. Przekręt 9/10
3. Rock'N'Rolla 8/10
4. Revolver 6/10
5. Sherlock Holmes 5/10
1. Snatch. - 7/10
2. Sherlock Holmes - 7/10
3. RocknRolla - 6/10
4. Lock, Stock and Two Smoking Barrels - 6/10
5. Swept Away - 3/10
6. Revolver - 2/10
A także:
1. Star - 6/10
1. Przekręt - 10/10
2. Porachunki - 8/10
3. Sherlock Holmes - 7/10
4. Rock'N'Rolla - 6/10
5. Sherlock Holmes: Gra cieni - 6/10
6. Revolver - 5/10
7. Rejs w nieznane - 1/10
Update:
1."Przekręt" 8/10
2."Sherlock Holmes" 8/10
3."Porachunki" 7/10
4."Revolver" 6/10
5."Sherlock Holmes:Gra cieni" 6/10
6."Rock N' Rolla" 6/10
7."Rejs w nieznane" 2/10
1. Revolver - 9+/10
2. Przekręt - 8/10
3. Porachunki - 8/10
4. Rock'N'Rolla - 8/10
5. Sherlock Holmes - 8/10
Witaj Groucho
1.Przekręt -10/10
2.Porachunki -10/10
3.Revolver-9/10
4.Rock N Rolla-10/10
5.Sherlock Holmes-10/10
6.Sherlock Holmes :Gra Cieni-10/10.
1. Przekręt - 8/10
2. Porachunki - 8/10
3. Rock'N'Rolla - 7/10
4. Sherlock Holmes - 7/10
5. Sherlock Holmes: Gra Cieni - 6/10
6. Revolver - 5/10
1. Przekręt 10/10
2. Porachunki 9/10
3. Revolver 9/10
4. Rock'N'Rolla 8/10
5. Sherlock Holmes 8/10
Nie obejrzałem jeszcze: The Hard Case, Star, Rejs w nieznane, Suspect, Sherlock Holmes: Gra cieni,
1. Revolver 10+/10
2. Przekręt 10/10
3. Porachunki 9/10
4. Rock'N'Rolla 8/10
5. Sherlock Holmes 8/10
6. Sherlock Holmes Gra cieni 8/10
1. Przekręt 10/10
2. Porachunki 8/10
3. Sherlock Holmes 7/10
4. Rock'N'Rolla 6.5/10
5. Sherlock Holmes: Gra cieni 6/10
6. Revolver 6/10
7. Rejs w nieznane 3/10
1. Przekręt - 7/10
2. Rock'N'Rolla - 6/10
3. Sherlock Holmes - 5/10
4. Porachunki - 5/10
5. Sherlock Holmes: Gra cieni - 4/10
6. Rejs w nieznane - 2/10
7. Revolver - 1/10