Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - O mały głos - 7 2 - Orkiestra - 7 3 - Weneckie qui pro quo - 7 4 - Chłopiec w pasiastej piżamie - 7 5 - Hope Springs - 6